Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Radny
    
Zbigniew Piątek
Kontakt
Telefon
515 138 023
e'mail
zbigniewpiatek1963@interia.pl
e'mail
zpiatek@rada.dabrowa-gornicza.pl
Dyżury
Po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym
w czwartki od 16.00 do 18.00.
Urząd Miejski D.G. ul.Graniczna 21 pokój radnych
 
 
 
Numer okręgu wyborczego - ulice Okręg nr III

Ulice:
11 Listopada, Aleja Józefa Piłsudskiego 5-30, parzyste: 32-36,Aleja Zagłębia Dąbrowskiego, Długa, Emilii Zawidzkiej, Florowska, Graniczna 5-45, Gustawa Morcinka, Janusza Korczaka, Janusza Kotarbińskiego, Józefa Kraszewskiego, Kazimierza Srokowskiego, Konarskiego, Krasińskiego, Królowej Jadwigi nieparzyste:25-31, Krótka, Leśna, Majakowskiego, Mała, Mickiewicza, Norwida, Nowocmentarna, Partyzantów, Plater, Podlesie, Poniatowskiego, Prosta, Równa, Słowackiego, Spółdzielcza, Sztygarska, Twarda, Tysiąclecia parzyste: 4-12, nieparzyste: 15-59, Wyspiańskiego, Żytnia.
Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość

Liczba głosów: 1059
Klub Radnych Prawo i Sprawiedliwość
Działalność w Radzie Miejskiej Radny Z. Piątek pracuje w Komisjach:
- Kultury, Rekreacji i Sportu,
- Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej,
- Mieszkaniowej.
Dokumenty powiązane
1734 udostępnienie nagrania z Sesji
1729 remont drogi ul. Ludowa 17, 19
1728 remont drogi ul. Chopina 32
1727 modelowanie drzewostanu ul. Ludowa 17, 19
1725 remont przystanku Osiedle Mydliwce
1719 wysokośći odprawy III Z-cy PM
1706 wydatki z tytułu kosztów operacyjnych w zakresie usług obcych
1705 rozbudowa i remont szkół
1704 remontu przedszkoli w latach 2020-2023
1703 zadań inwestycyjnych wokół zbiorników wodnych Pojezierza Dąbrowskiego w latach 2019-2020
1702 rewitalizacji parków miejskich w latach 2018-2023
1701 przygotowania terenów inwestycyjnych w KSSE w Kazdębiu
1700 zadań inwestycyjnych w Fabryce Pełnej Życia w latach 2018-2020
1699 centra przesiadkowe przy dworcach kolejowych w Centrum, Gołonogu i Ząbkowicach
1698 listy białych plam NGA w Dąbrowie Górniczej
1697 sprzedaż mienia komunalnego w latach 2018-2023
1692 osi komunikacyjnej w Dąbrowie Górniczej w latach 2022-2024
1691 przygotowanie terenów inwestycyjnych w KSSE w Tucznawie
1669 stanowisko G. Dąbrowa Górnicza w odniesieniu do Rozp. Ministra Rozwoju i Technologii
1668 środki finans.wydane na zadanie: Bieżące utrzymanie sieci dróg, których zarządcą jest PM(18-23)
1667 plan funkcjonowania m. Dąbrowa Górnicza w warunkach zewn. zagrożenia państwa i w czasie wojny
1666 sprawozd. z lat podatk. (2018-2022) przedstawicieli g. DG będących w Radzie Nadzorcej ALBA
1665 sprawozdanie finansowe MZGO za lata 2018-2022
1650 firmy zainteresowane zakupem działek na terenie KSSE Tucznawa i Kazdębie
1648 operat szacunkowy wartości zakładu budżetowego LIPÓWKA II
1647 operat szacunkowy - dz. nr 2334
1646 przekazanie zgód oraz decyzji związanych z inwestycją w Tucznawie
1645 operat szacunkowy - dz. nr: 2335/2 i 2335/4
1644 decyzja środowiskowa dot. budowy LIPÓWKA II
1643 wyk. termomodernizacji dla bud. mieszk. przy Sienkiewicza, 3 Maja, Piłsudskiego, Kołłątaja
1629 poziom realizacji wyburzeń budynków i lok. mieszk.- lata 2022-2023
1628 udostępnienie wykazu uwag do projektu zmiany mpzp Dąbrowy Górniczej z terenu Śródmieście częśćA
1618 stan pustostanów stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza na lata 2022-2026
1601 przekazanie harmonogramu remontu dróg i chodników _ inwestycje 2024-2027
1599 udostępnienie protokołów ze spotkań z projektantem i mieszkańcami - zmiana mpzp
1598 negocjacje w sprawie wykupienia pakietu udziałów ALBA MPGK Sp. z o.o.
1587 wykaz wyd. z tyt.kosztów działaln. operac. w zakr. usług obcych Gminy w 2019-2021
1580 ilość mieszkań przygotowanych do najmu socjalnego i komunalnego
1572 real. kolejnego etapu prac - bud. ul.Sienkiewicza13, 3 Maja 12i27, Piłsudskiego18, Kołłątaja21
1567 dobra praktyka parkowania autem przodem do budynku
1561 brak dokumentacji potwierdzających przeprowadzone kontrole placów zabaw
1559 audyty energ. dla bud. przy ul.Sienkiewicza 13, 3 Maja 12 i 27, Piłsudskiego 18, Kołłątaja 21
1553 przywrócenie funkcjonowania linii autobusowych nr 603 i 606 dla mieszkańców Kuźniczka Nowa
1542 kopia umowy dot. realizacji audytu energetycznego dla bud. przy ul. Sienkiewicza 13
1533 interpelacja nr BRM.0003.1488.2023
1532 interpelacja o nr BRM.0003.1423.2023
1531 przekazanie wyników przeprowadzonego audytu energetycznego dla bud. przy ul. Sienkiewicza 13
1523 likwidacja zapisów dot. premii dla pracowników administracji i obsługi
1490 interpelacja o nr BRM.0003.1423.2023
1489 "Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy DG" za lata 2014-2017
1488 koszty działalności operacyjnych w zakresie usług obcych jakie Gmina DG poniosła w 2022 r.
1456 Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
1451 dofinansowania na termomodernizację budynku przy ul. Sienkiewicza 13
1412 sprawozdanie finansowe spółki Alba MPGK Sp. z o.o. za 2022 rok
1410 sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za 2022 rok
1368 remont chodnika
1327 kwota, która będzie wydana na realizacje zadań w Nemo Wodny Świat w 2023 roku
1326 kwota wydana na realizacje zadań w Nemo Wodny Świat w 2022 roku
1314 przekazanie Klubowi sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gosp. odpadami komun.
1205 tablica informacyjna - Rondo Żołnierzy Wyklętych
1204 utrzymanie Przychodni Zdrowia w dzielnicy Tucznawa-Bugaj-Sikorka
1100 remont chodnika ul. Kasprzaka 15-21
1056 korzystanie z działki zgodnie z mpzp
1031 pomiar hałasu przy ul. Budowlanych
1003 udostępnienie informacji publicznej
989 modernizacja drogi i parkingów od ul. Legionów Polskich 101 do 105
927 obciążenie ArcelorMittal S.A. za bezumowne korzystanie z gruntu gminy Dąbrowa Górnicza, c.d.3
915 obciążenia ArcelorMittal S.A. za bezumowne korzystanie z gruntu Gminy DG
907 zapytania dot. Akcji Zima 2020/2021
906 rozliczenia zakresu prac związanych z realizacją z przygotowania terenów inwestycyjnych KAZDĘBIE
905 prace remontowe dróg na terenie DG
904 zasugerowanie wykreślenia jednego z punktów w zamowieniu publicznym nr 2021/S 035-083976
903 wydatki poniesione przy realizacji zadania: "Budowa centrum przesiadkowego w rejonie dworca PKP
902 zapytanie o osobę administ. terenów po składowiskach odpadów komunalnych Lipówka 1 i Lipówka 2
893 obciążenia ArcelorMittal S.A. za bezumowne korzystanie z gruntu Gminy
833 błędnie zawarte umowy najmu działek gminnych przez UM z ArcelorMittal S.A.
814 odp. na interpelację BRM.0003.783.2021
813 odp. na interpelacje BRM.0003.781,782.2021
802 doprecyzowanie udzielonych informacji
801 umowy najmu działek gminnych przez ArcelorMittal S.A. - 2
791 remont Oddziału Położniczo-Ginekologicznego w szpitalu
790 umowy najmu działek gminnych przez ArcelorMittal S.A.
783 odp. na interpelację BRM.0003.744.2020 z dn. 28.12.2020r.
782 kontrola Sp. ALBA MPGK w zakresie zimowego oczyszczania chodników, alejek, parkingów
781 analiza zamówienia publicznego na zimowe oczyszczanie chodników, alejek, parkingów
765 odpowiedzi na interpelacje BRM.0003.722-724.2020
764 potwierdzenie przelewu na rachunek
763 wypis z aktu notarialnego
745 sprawozdania finansowe ALBA MPGK Sp. z o.o. lata 2014-2017
744 ulotki pt. Śmieci-to kosztuje Dlaczego płacimy coraz więcej
743 umowa na odbiór odpadów
735 skład osobowy władz spółek i jednostek miejskich
734 wnioski budżetowe Klubu Radnych PiS
733 dokumenty przetrgu MZGO na odbiór odpadów
730 ograniczenie dla ruchu pojazdów powyżej 7 ton
700 remont chodnika
592 niezagospodarowany teren po byłej HSG D.G. Ząbkowice
591 udostępnienie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
520 miejsca parkingowe, przejście dla pieszych, chodnik Dzienny Dom Pomocy Społecznej nr 1
449 uprzątnięcia zaległych liści na chodnikach
426 remont chodnika
425 doposażenia wybiegów dla zwierząt
424 przemalowanie znaków poziomych i pionowych
398 ul. Sikorskiego w Ząbkowicach
347 wynagrodzenia ALBA MPGK Sp. z o.o.
346 ALBA MPGK Sp. z o.o.
345 stan zatrudnienia w MZGO
297 wynagrodzenia pracowników, utrzymanie MZGO w 2013-2018
296 realizacja zadań ze środków WFOŚiGW, PFOŚiGW w 2019-2022
295 zadania realizowane dla D.G. przez ALBA MPGK Sp. z o.o.
294 wynagrodzenia pracowników MZGO
279 wynagrodzenia pracowników ALBA MPGK
278 zadania realizowane ze środków z WFOŚiGW, PFOŚiGW
277 przejęcie zadań MZGO przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
40 stan realizacji uchwały w spr. wykupu lokali komunalnych
25 realizacja projektów w ramach V edycji DBP
19 szczegółowy plan przychodów, kosztów MZBM
18 skład Zespołu oceniającego sytuację w ZCO
Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej
Zakres danych Adres zamieszkania oraz miejsce położenia nieruchomości z części B oświadczenia majątkowego
Podstawa prawna art. 24i ust.1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zm.)
Osoba wyłączająca Katarzyna Halaburda- Kierownik Biura Rady Miejskiej
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2024-03-22 12:35:54
Data utworzenia 2018-12-07
Data udostępnienia 2018-12-07 13:04:24
Osoba odpowiedzialna Katarzyna Halaburda
Udostępnił Krzysztof Nowicki