Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Sposoby załatwiania spraw

Sposoby załatwiania spraw / Rejestracja Stanu Cywilnego

Nazwa Rejestracja zgonu
Opis Podstawa prawna: Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego
Miejsce Urząd Stanu Cywilnego
Informacja Tel.: (32) 295 68 15, (32) 295 67 08, (32) 295 68 14,
Fax: (32) 295 96 68
e-mail usc@dg.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - środa do 07:30 do 15:30
czwartek od 07:30 do 18:00
piątek od 07:30 do 13:00
 
Wymagane dokumenty Dokumenty:
- karta zgonu wystawiona przez lekarza,
- pisemne zezwolenie prokuratora na pochowanie zwłok, gdy przepis przewiduje udział prokuratora,
- dowód osobisty osoby zmarłej, aktualny paszport,
- dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon,
- dowód osobisty małżonka.
Załączniki Brak
Opłaty Czynność nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy Akt zgonu sporządza się w dniu, w którym dokonano zgłoszenia.
Jeżeli zgon osoby nie został zarejestrowany w dniu jego zgłoszenia w związku z niedostępnością rejestru stanu cywilnego, niezwłocznie po dokonaniu jego rejestracji osobie zgłaszającej zgon są wydawane dwa odpisy aktu zgonu.
Tryb odwoławczy Tryb odwołwczy nie występuje.
Uwagi Brak uwag.
Przetwarzanie danych osobowych Obowiązek Informacyjny RODO (art.13) - Urząd Stanu Cywilnego
http://bip.dabrowa-gornicza.pl/63441/dokument/114825
Klauzula informacyjna RODO - Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
http://bip.dabrowa-gornicza.pl/62205/dokument/123738
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2022-08-10 13:45:34
Data utworzenia 2016-04-20
Data udostępnienia 2003-09-09 11:26:11
Osoba odpowiedzialna Damian Czechowski
Udostępnił Krzysztof Nowicki