Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa uznanie osoby, której doręczono kartę powołania do zasadniczej służby wojskowej lub żołnierza za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
Opis Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2018.1459 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2018.1044 ze zm.)

Miejsce Wydział Spraw  Obywatelskich
Informacja Tel: (32) 295 69 55
fax: (32) 295 69 41
e-mail: obywatelski@dabrowa-gornicza.pl
 
Wydział Spraw  Obywatelskich przyjmuje interesantów:
poniedziałek, wtorek, środa  od 7.30 do 15.00
czwartek     od 7.00 do 17.30
piątek        od 7.00 do 12.30
Wymagane dokumenty - dowód osobisty do wglądu
- karta powołania do zsw lub zaświadczenie właściwego wojskowego komendanta uzupełnień stwierdzające pełnienie /odbywanie/ służby przez żołnierza  oraz podające okres, na jaki został on powołany do pełnienia  służby.
-  akt małżeństwa
-  akt urodzenia dziecka
-  zaświadczenie o dochodach członków rodziny /w przypadku gdy otrzymują dochód/
-  zaświadczenie z właściwego Urzędu Pracy o zarejestrowaniu i wysokości pobieranego zasiłku przez członków rodziny.    
Załączniki wniosek żołnierza lub osoby, której doręczono kartę powołania do zsw.

Istnieje możliwość pobrania wymaganych załączników na stronie www.dabrowa-gornicza.pl  (Biuletyn Informacji Publicznej), lub w przeciwnym wypadku:  
Formularz nr 22 do pobrania w Biurze Obsługi Interesantów lub Wydziale Spraw Obywatelskich - I piętro, pokój nr 101
Opłaty Czynność nie wymaga opłat skarbowych.
Termin załatwienia sprawy Do 30 dni (w miarę możliwości sprawę załatwia się w  krótszym terminie).
Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub w wydziale prowadzącym sprawę.
Przetwarzanie danych osobowych Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (UE) 2016/679, informuję, iż:
1.Administratorem Pani/a danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim
w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, tel. 32 295 67 14, fax 32 295 96 77, e-mail: um@dabrowa-gornicza.pl.
2.Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w  celu do jakiego zostały podane, na podstawie art. 6 ust.1 lit. a do e, ww. rozporządzenia.
3."Polityka praw i wolności" obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej zakłada prawo do:  dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim, w  Dąbrowie Górniczej to:   tel. 32 295 67 34, e-mail: iodo@dabrowa-gornicza.pl
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-06-13 13:56:27
Data utworzenia 2003-09-23
Data udostępnienia 2003-09-23 14:53:21
Osoba odpowiedzialna Leszek Jaklewicz
Udostępnił Agnieszka Przybyszewska