Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
Opis Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2018.1382 ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2018.1044 ze zm.)

Miejsce Wydział Spraw Obywatelskich
Informacja Tel: (32) 295 67 16
fax: (32) 295 69 41
e-mail: obywatelski@dabrowa-gornicza.pl
 
GODZINY PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW:
poniedziałek, wtorek, środa  od 7.30 do 15.30
czwartek     od 7.30 do 18.00
piątek        od 7.30 do 13.00
Wymagane dokumenty -  dowód osobisty lub paszport.
Załączniki - wypełniony wniosek
- formularz jest do pobrania  w Urzędzie Miejskim - Biuro Obsługi Interesanta -  Pokój nr 018 stanowisko nr 26,27  /formularz nr 7/.              
Opłaty Opłata za zaświadczenie wynosi 17 zł. Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydawane na podstawie art. 2 ust 1 ustawy o opłacie skarbowej. Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie 17 zł. Zwolnione z opłaty są pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu i rodzeństwu.
Opłatę można wnieść gotówką w kasie Urzędu Miejskiego lub przelewem na konto.
Stanowisko kasowe czynne : poniedziałek, wtorek ,środa w godz. 7,30 do 15,00, czwartek w godz. od 7,30 do 17,30, piątek w godz. od 7,30 do 12,30.
Kasy znajdują się w Biurze Obsług Interesantów w holu głównym  na parterze Urzędu.
Przelew można realizować na konto GETIN NOBLE BANK S.A o/Będzin  83 1560 1010 0000 9480 0000 1112.
Termin załatwienia sprawy Niezwłocznie.  Jeżeli rozpatrzenie wniosku wymaga postępowania wyjaśniającego - zgodnie z przepisami KPA
Tryb odwoławczy - nie przysługuje      
Uwagi - Wniosek o wydanie zaświadczenia składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy KPA;
- wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Przetwarzanie danych osobowych Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (UE) 2016/679, informuję, iż:
1.Administratorem Pani/a danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim
w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, tel. 32 295 67 14, fax 32 295 96 77, e-mail: um@dabrowa-gornicza.pl.
2.Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w  celu do jakiego zostały podane, na podstawie art. 6 ust.1 lit. a do e, ww. rozporządzenia.
3."Polityka praw i wolności" obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej zakłada prawo do:  dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim, w  Dąbrowie Górniczej to:   tel. 32 295 67 34, e-mail: iodo@dabrowa-gornicza.pl
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-06-13 13:56:27
Data utworzenia 2003-09-22
Data udostępnienia 2003-09-22 15:05:17
Osoba odpowiedzialna Leszek Jaklewicz
Udostępnił Agnieszka Przybyszewska