Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Radny
    
Piotr Ślusarczyk
Kontakt
Telefon
660 268 504
e'mail
piotr.slusarczyk7@wp.pl
e'mail
pslusarczyk@rada.dabrowa-gornicza.pl
Dyżury
Po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym

Biuro Poselskie Posła Roberta Warwasa
ul. 3 Maja 32/9  41-300 Dąbrowa Górnicza
 
 
 
Numer okręgu wyborczego - ulice Okręg nr I


Ulice:
3 Maja, Aleja Tadeusza Kościuszki 25-60, Barbary, Chopina, Cicha, Czapińskiego, Dąbrowskiego, Dekerta, Dębowa, Dojazdowa, Górnicza, Hutnika, Jaworowa, Juliusza Kadena Bandrowskiego, Kondratowicza, Legionów Polskich, Ludowa, Łukasińskiego, Mireckiego, Okrzei, Paryska, Perla, Piwowara, Pola, Pułaskiego, Rejtana, Siemońska, Sienkiewicza, Starościńska, Starzyńskiego, Struga, Sucha, Szkolna, Szpitalna, Wiejska, Wigury, Wirgiliusza Grynia, Wolska, Zdrowa, Ziemna, Żeromskiego, Żwirki.
Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość

Liczba głosów: 1259
Klub Radnych Prawo i Sprawiedliwość

Działalność w Radzie Miejskiej Radny P. Ślusarczyk pracuje w Komisjach:
- Mieszkniowej,
- Rozwoju i Promocji Miasta,
- Kultury, Rekreacji i Sportu.
Dokumenty powiązane
1734 udostępnienie nagrania z Sesji
1729 remont drogi ul. Ludowa 17, 19
1728 remont drogi ul. Chopina 32
1727 modelowanie drzewostanu ul. Ludowa 17, 19
1725 remont przystanku Osiedle Mydliwce
1719 wysokośći odprawy III Z-cy PM
1706 wydatki z tytułu kosztów operacyjnych w zakresie usług obcych
1705 rozbudowa i remont szkół
1704 remontu przedszkoli w latach 2020-2023
1703 zadań inwestycyjnych wokół zbiorników wodnych Pojezierza Dąbrowskiego w latach 2019-2020
1702 rewitalizacji parków miejskich w latach 2018-2023
1701 przygotowania terenów inwestycyjnych w KSSE w Kazdębiu
1700 zadań inwestycyjnych w Fabryce Pełnej Życia w latach 2018-2020
1699 centra przesiadkowe przy dworcach kolejowych w Centrum, Gołonogu i Ząbkowicach
1698 listy białych plam NGA w Dąbrowie Górniczej
1697 sprzedaż mienia komunalnego w latach 2018-2023
1692 osi komunikacyjnej w Dąbrowie Górniczej w latach 2022-2024
1691 przeygotowanie terenów inwestycyjnych KSSE w Tucznawie
1668 środki finans.wydane na zadanie: Bieżące utrzymanie sieci dróg, których zarządcą jest PM(18-23)
1667 plan funkcjonowania m. Dąbrowa Górnicza w warunkach zewn. zagrożenia państwa i w czasie wojny
1666 sprawozd. z lat podatk. (2018-2022) przedstawicieli g. DG będących w Radzie Nadzorcej ALBA
1665 sprawozdanie finansowe MZGO za lata 2018-2022
1650 firmy zainteresowane zakupem działek na terenie KSSE Tucznawa i Kazdębie
1648 operat szacunkowy wartości zakładu budżetowego LIPÓWKA II
1647 operat szacunkowy - dz. nr 2334
1646 przekazanie zgód oraz decyzji związanych z inwestycją w Tucznawie
1645 operat szacunkowy - dz. nr: 2335/2 i 2335/4
1644 decyzja środowiskowa dot. budowy LIPÓWKA II
1643 wyk. termomodernizacji dla bud. mieszk. przy Sienkiewicza, 3 Maja, Piłsudskiego, Kołłątaja
1629 poziom realizacji wyburzeń budynków i lok. mieszk.- lata 2022-2023
1628 udostępnienie wykazu uwag do projektu zmiany mpzp Dąbrowy Górniczej z terenu Śródmieście częśćA
1618 stan pustostanów stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza na lata 2022-2026
1601 przekazanie harmonogramu remontu dróg i chodników _ inwestycje 2024-2027
1599 udostępnienie protokołów ze spotkań z projektantem i mieszkańcami - zmiana mpzp
1591 ul. Struga - czy została zakwalifikowana do remontu w 2024 roku
1590 zał. iluminacji świąt. przy skrzyż. ulic: J. III Sobieskiego i Chopina, Chopina i Łukasińskiego
1587 wykaz wyd. z tyt.kosztów działaln. operac. w zakr. usług obcych Gminy w 2019-2021
1580 ilość mieszkań przygotowanych do najmu socjalnego i komunalnego
1572 real. kolejnego etapu prac - bud. ul.Sienkiewicza13, 3 Maja 12i27, Piłsudskiego18, Kołłątaja21
1564 bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych na ul. Legionów Polskich - ponownie
1561 brak dokumentacji potwierdzających przeprowadzone kontrole placów zabaw
1560 wyszcz. wydatków z tyt. kosztów działal. operac.- usługi obce g. DG w 2018 r.
1559 audyty energ. dla bud. przy ul.Sienkiewicza 13, 3 Maja 12 i 27, Piłsudskiego 18, Kołłątaja 21
1553 przywrócenie funkcjonowania linii autobusowych nr 603 i 606 dla mieszkańców Kuźniczka Nowa
1542 kopia umowy dot. realizacji audytu energetycznego dla bud. przy ul. Sienkiewicza 13
1533 interpelacja nr BRM.0003.1488.2023
1532 interpelacja o nr BRM.0003.1423.2023
1531 przekazanie wyników przeprowadzonego audytu energetycznego dla bud. przy ul. Sienkiewicza 13
1490 interpelacja o nr BRM.0003.1423.2023
1489 "Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy DG" za lata 2014-2017
1488 koszty działalności operacyjnych w zakresie usług obcych jakie Gmina DG poniosła w 2022 r.
1456 Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
1451 dofinansowania na termomodernizację budynku przy ul. Sienkiewicza 13
1429 realizacja budowy parkingu przy ul. Dąbrowskiego, śmietnik ul. Chopina 32
1428 usunięcie znaku zakazu postoju B-35 przy ul. Chopina 3
1427 przestawienie znaku drogowego B-1 przy ul. Dąbrowskiego
1426 posprzątanie śmieci przy ul. Legionów Pol. 38a a garażami przy ul. Dąbrowskiego
1425 modernizacja ul. Szpitalnej
1424 wymiana pisaku w piaskownicach na wszystkich placach zabaw
1423 protokoły wymiany piasku w piaskownicach, wymiany nawierzchni na placach zabaw, utylizacja
1422 remont jezdni oraz chodnika - ul. Struga
1421 wiata śmietnikowa dla mieszkańców bloku przy ul. Chopina 32
1385 naprawy ul. Legionów Polskich 143a - usunięcie ubytków
1384 deklaracje składane w związku z gospodarowaniem odpadami komunalnymi
1378 remont chodnika przy ul. Chopina 32
1336 posprzątanie śmieci na terenie znajdującym się pomiędzy Z.Sz.S.a budynikiem przy ul. Chopina 16
1335 posprzątanie śmieci na działce pomiędzy ul. 3 Maja i Sienkieiwcza
1325 zabezpieczenie budynku przy ul. Dąbrowskiego 20
1324 posprzątanie śmieci pomiędzy parkingiem Aqua Parku Nemo Wodny Świat a stacją paliw Orlen
1323 zamknięcie śmietnika przy bloku ul. Łukasińskiego 11
1320 posprzątanie śmieci na trawniku w pobliżu sklepu Kaufland
1319 usunięcie ubytków w drodze przy ul. Legionów Polskich 143 oraz ul. Szpitalnej
1318 ustawienie kosza na odpady przy chodniku prowadzącym do sklepu Kaufland
1314 przekazanie Klubowi sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gosp. odpadami komun.
1295 remont przystanku "Mydlice Szpital" przy ul. Legionów Polskich 107
1294 likwidacja dziury drogowej na skrzyżowaniu ulic Łukasińskiego i Okrzei
1226 nielegalne składowisko śmieci na wprost pływalni ZSS przy ul. Chopina
1212 iluminacje świąteczne ul.Żeromskiego 9 i 13, wyjazd z ul.Sobieskiego do ul.Łukasińskiego
1211 możliwość wzmocnienia, unowocześnienia wszystkich przejść podziemnych
1205 tablica informacyjna - Rondo Żołnierzy Wyklętych
1169 posprzątanie połamanych drzew przy SP Nr 3
1146 remont ulic: Struga, 3 Maja, Legionów Polskich oraz Dąbrowskiego
1069 efekty działań dot. weryfikacji danych podanych w deklaracjach śmieciowych
1068 ilość mieszkańców, którzy skorzystali z programu osłonowego w 2021 r.(uchwała Nr XXV/532/2020)
1056 korzystanie z działki zgodnie z mpzp
1035 montaż iluminacji świątecznych przy ul.: Jana III Sobieskiego, Dąbrowskiego, Chopina
1017 zakup drukarki dla placówki Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepeł
1016 zlikwidowanie dziury drogowej przy wjeździe na ul. Dąbrowskiego 38
1015 wyznacznie wzdłuż ul. Mireckiego miejsc parkingowych
1014 posprzątanie śmieci pomiędzy Żłobkiem Miejskim i Przedszkolem Nr 39
1013 podcięcie drzew przy ul. Mireckiego
966 nielegalne składowisko śmieci przy ul. Chopina
939 hydrofornia osiedlowa na ul. Dąbrowskiego
937 dach parafii w Błędowie
918 nielegalne składowisko śmieci przy ul. Perla
905 prace remontowe dróg na terenie DG
904 zasugerowanie wykreślenia jednego z punktów w zamowieniu publicznym nr 2021/S 035-083976
903 wydatki poniesione przy realizacji zadania: "Budowa centrum przesiadkowego w rejonie dworca PKP
902 zapytanie o osobę administ. terenów po składowiskach odpadów komunalnych Lipówka 1 i Lipówka 2
814 odp. na interpelację BRM.0003.783.2021
813 odp. na interpelacje BRM.0003.781,782.2021
809 miejsca parkingowe ul. Mireckiego
808 remont chodnika ul. Żołnierska
807 odp. na interpelację BRM.0003.744.2020
788 remont ul. Szpitalnej
787 zmiana organizacji ruchu ul. Okrzei
786 instalacja eko-słupków jakości powietrza
783 odp. na interpelację BRM.0003.744.2020 z dn. 28.12.2020r.
782 kontrola Sp. ALBA MPGK w zakresie zimowego oczyszczania chodników, alejek, parkingów
781 analiza zamówienia publicznego na zimowe oczyszczanie chodników, alejek, parkingów
765 odpowiedzi na interpelacje BRM.0003.722-724.2020
764 potwierdzenie przelewu na rachunek
763 wypis z aktu notarialnego
745 sprawozdania finansowe ALBA MPGK Sp. z o.o. lata 2014-2017
744 ulotki pt. Śmieci-to kosztuje Dlaczego płacimy coraz więcej
743 umowa na odbiór odpadów
735 skład osobowy władz spółek i jednostek miejskich
734 wnioski budżetowe Klubu Radnych PiS
733 dokumenty przetrgu MZGO na odbiór odpadów
731 ozdoby świąteczne
730 ograniczenie dla ruchu pojazdów powyżej 7 ton
724 usługi obce na rzecz spółki ALBA MPGK
723 baza magazynowo-transportowa spółki ALBA MPGK
722 miejsce składowania odpadów komunalnych
721 Spółka ALBA MPGK
703 aport majątku do Spółki Alba MPGK Sp. z o.o.
665 odnowienia grobów polskich żołnierzy
664 remont chodnika ul. Struga
595 zakaz wjazdu pojazdów na teren Pustyni Błędowskiej
594 wykoszenie trawy
591 udostępnienie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
509 modernizacja Przedszkola nr 39
466 DBP budowa drogi asfaltowej ul. Chopina
465 interpelacja BRM.0003.417.2019
464 interpelacja BRM.0003.418.2019
439 monitoring wizyjny Łukasińskiego 11, 17 (ponownie)
438 ozdoby świąteczne Sobieskiego, Chopina
437 znak drogowy B-18 ul. Kuźnica Błędowska
418 remont schodów pomiędzy ul. Paryska a Bandrowskiego
417 kosze na śmieci ul. Bandrowskiego
416 budowa chodnika ul. Legionów Polskich
390 usuięcie drzewa ul. Łaskowa
363 fotoradar ul. Sobieskiego stacja paliw Orlen
362 fotoradar ul. Sobieskiego - stacja paliw Shell
361 bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych
347 wynagrodzenia ALBA MPGK Sp. z o.o.
346 ALBA MPGK Sp. z o.o.
345 stan zatrudnienia w MZGO
297 wynagrodzenia pracowników, utrzymanie MZGO w 2013-2018
296 realizacja zadań ze środków WFOŚiGW, PFOŚiGW w 2019-2022
295 zadania realizowane dla D.G. przez ALBA MPGK Sp. z o.o.
294 wynagrodzenia pracowników MZGO
279 wynagrodzenia pracowników ALBA MPGK
278 zadania realizowane ze środków z WFOŚiGW, PFOŚiGW
277 przejęcie zadań MZGO przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
272 pomalowania pasów drogowych
271 wyłożenia kostką brukową chodnika
250 posprzątanie dzikiego wysypiska śmieci
197 miejsca postojowe ul. Legionów Polskich, Ludowa
196 lustro drogowe ul. Robotnicza, Korzeniec
157 wywóz odpadów, likwidacja dzikich wysypisk
156 awaria oświetlenia ulicznego Mydlice Północ
155 poszerzenie parkingu ul. Dąbrowskiego
82 wjazd samochodów dostawczych ul. Łukasińskiego
81 wymiany nawierzchni chodnika ul. Chopina
80 parkowanie samochodów ul. Dąbrowskiego
40 stan realizacji uchwały w spr. wykupu lokali komunalnych
27 bezpieczeństwo przy przejściu dla pieszych
25 realizacja projektów w ramach V edycji DBP
19 szczegółowy plan przychodów, kosztów MZBM
18 skład Zespołu oceniającego sytuację w ZCO
7 ozdoby świąteczne
6 coraz większej ilości lisów
1379 termin realizacji projektów w ramach Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w 2019 r.
Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej
Zakres danych Adres zamieszkania oraz miejsce położenia nieruchomości z części B oświadczenia majątkowego
Podstawa prawna art. 24i ust.1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zm.)
Osoba wyłączająca Katarzyna Halaburda- Kierownik Biura Rady Miejskiej
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2024-03-22 12:35:54
Data utworzenia 2018-12-10
Data udostępnienia 2018-12-10 14:03:23
Osoba odpowiedzialna Katarzyna Halaburda
Udostępnił Krzysztof Nowicki