Zadania Biura Koordynacji Zamówień Publicznych i Opinii Prawnych | 1.Przekazywanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej lub zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w terminie następnych 12 miesięcy zamówieniach lub umowach ramowych zgodnie z art. 13 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Sporządzenie oraz zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej planu postępowań o udzielenie zamówień, przewidzianych w danym roku finansowym zgodnie z art. 13a) Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Analiza harmonogramów zamówień publicznych oraz zamówień poniżej progu określonego w art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, opracowanych przez dysponentów środków budżetowych, a w szczególności w zakresie prawidłowości określenia progów finansowych i zaproponowanych trybów udzielenia zamówienia.
4.Opracowywanie i przedkładanie Prezydentowi Miasta wniosków dot. zamówień publicznych scentralizowanych.
5.Nadzór nad realizacją i aktualizacją planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
6.Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia/ogłoszenia o zamówieniu/ zaproszenia do udziału w postępowaniu pod względem formalno-prawnym na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7.Redagowanie i publikacja z zachowaniem wymaganych terminów ogłoszeń o postępowaniach i wynikach postępowań o udzielenie zamówień publicznych na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych także w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
8.Przygotowywanie projektów decyzji w zakresie powołania komisji przetargowej oraz prowadzenie rejestru Decyzji Prezydenta Miasta.
9.Uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych organizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego.
10.Udział w postępowaniach, w których zostały wniesione środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom.
11.Przygotowywanie projektów aktów prawnych regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniach o zamówienia publiczne.
12.Przygotowywanie projektów zawiadomień/ wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych.
13. Prowadzenie instruktażu, sprawozdawczości, analityki, kontroli procedur i pomocy prawnej w zakresie udzielanych zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim.
14.Prowadzenie rejestru zamówień publicznych Urzędu Miejskiego, rejestru wydatkowania środków publicznych zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Sporządzenie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach i przekazanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z art. 98 Ustawy prawo zamówień publicznych.
16. Kontrola realizacji zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych gminy i gminnych osobach prawnych w oparciu o odrębne upoważnienia. 17. Opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie formalno - prawnym w ramach obsługi prawnej Urzędu Miejskiego.
18. Opiniowanie zmian umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
19. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w zakresie pozyskiwania środków z funduszy akcesyjnych, pomocowych itp.
20. Koordynacja funkcjonowania obsługi prawnej Urzędu Miejskiego.
|